Jeg skal på fotoshoot i natt.

 

For første gang skal jeg på en utendørs fotoshoot midt på natten. Jeg må straks legge meg, hvis jeg skal få noe søvn i det hele tatt. Jeg skal stå opp klokken 02.00 for så å kjøre et stykke, for så å bli fotografert. Det blir veldig gøy å være modell og jeg gleder meg veldig. Så dette blir spennende å være med på. Grunnen til at vi skal ta bilder av meg i natt, er på grunn av lyset og soloppgangen. Den er klokken 04.00, så vi må være der litt før det.

 

Jeg synes foto er så utrolig gøy.

 

 

Jeg må nok spise litt også før jeg drar ut, for magen min er laget på den måten at den maser om mat uansett når jeg står opp. Den tenker MAT med en gang jeg står opp. Jeg orker ikke å stå opp så mye tidligere for å lage meg noe avansert, så det får bli et enkelt måltid av NOKA. Jeg fikk hentet pakken i går, da jeg trengte påfyll av diverse.

 

Nå blir det litt TV før leggetid. Gleder meg til å fortelle dere om fotoshooten og ikke minst, vise dere bildene. Det er mulig jeg tar bilder og filmer og legger ut på instagram og min facebookside, så stikk gjerne innom for å se.

 

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#foto #Fotoshoot #Fotograf #Bilder #utendørs #ute #Mai #Inspirasjon #Mote #trend #Trondheim #trdby

-Randi Annette-

5 kommentarer

Siste innlegg