Slik var min gode søndag <3

Lange og late dager er så godt. I dag har jeg gjort en del, men samtidig ikke noe som har vært anstrengende. Jeg har gått tur, vært med venner og familie. Og ikke minst hatt besøk av min lille sjarmør.

 

 

Mikael.

 

Han er så skjønn. Han er super sjenert de første fem minuttene, helt til han ser lurt på meg og smiler. I dag satt han i fanget mitt og han var så skjønn. Han blir 2 år 1 August, så han begynner å bli en stor gutt. 

 

Liten, men stor.

 

-Randi Annette-

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg