Kanskje min største svakhet, men samtidig min styrke.

Jeg tror liksom at jeg har mye mer ork enn jeg faktisk har. Jeg la en veldig god plan i dag med tanke på hvordan jeg skulle få unna alle gjøremål. Mine gjøremål var ikke de største og mest krevende, men samtidig så er det krevende og det må en plan på plass. Jobb, trening og studie.

 

Tre ting stod på planen, og jeg så for meg at det var lurest å ta treningen fra morgenen av, også ta studiene etter jobb. Der kjenner jeg allerede at jeg feilet. Greit nok, jeg kan se igjennom boken, men det å sitte å regne og pugge, det kjenner jeg at jeg ikke orker. Det er ikke mer enn 11 dager til jeg eventuelt skal stå å ha en muntlig eksamen i matematikk, så jeg har ikke så enormt god tid heller. 

 

Det er godt å se fram i tid. Tenke på den følelsen når jeg kan ta sommerferie fra studiene. Få fritiden tilbake.

 

Det er samtidig godt å ha litt press over seg. Da er i så fall jeg lettere å motivere og er klar for å jobbe hardt. Jeg liker å få ting gjort og jeg er ikke den som tar ting som det kommer. Jeg er sta og utålmodig. Det kan komme godt med i mange situasjoner.

 

Kanskje min største svakhet, men samtidig min styrke.

 

Hva beskriver din styrke og svakhet? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

 

#Personlighet #personlig #student #Studie #Matematikk #Utfrodringer #Lykke #Motivasjon #Hverdag #Foto

-Randi Annette-
 

3 kommentarer
    1. Er ikke alltid like lett å prioritere alt rett. Det å sitte å pugge og øve på kveldstid har jeg aldri sett på som en god idé. Da blir jeg så fort trøtt og sovner. Men det har jo måtte til det også av og til (:
      Jeg tror det er at jeg er så følsom. Jeg ser på det som negativt i mange situasjoner, men det har blant annet fått frem den kreative siden min. Det å få ut alt i sanger, osv. ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg