Kanskje litt tidlig, men.

Det er ikke så lenge igjen nå, og det kan jeg nesten kjenne litt på meg. Jeg har jobbet og stått på godt i denne travle måneden, og nå skal det bli godt med helg. Det er ikke mange dagene igjen til fredag, og jeg kjenner det skal bli godt å reise vekk. Det å være i Trondheim når jeg har fri, fungerer godt det også, men det å reise vekk der det ikke er like mye stress,  er absolutt midt i blinken. Denne helgen går reisen til Frøya.

 

Det er kanskje litt rart å snakke om helgen allerede, men det er viktig å ha noe å se fram til.

 

For min del så føler jeg vi bare har mandag, fredag, lørdag og søndag. Det er jo ikke mye ukedager lengre, fordi dagene går så fort. Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg synes det er en bra ting, eller at det er kjipt. Det er godt at dagene går, men jeg kunne ha tenkt meg i enkelte tilfeller at det hadde vært flere timer i døgnet. Der er det sikkert flere som kjenner seg igjen.

 

Jeg har noe mer å se fram til som skjer allerede i morgen. Mer om det skal dere få høre om i kveld. 

 

Ha en super dag.

 

-Randi Annette-

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg