Foto og tilbakeblikk.

Det var utrolig gøy å bla igjennom kategorien her på bloggen som heter FOTO. Jeg smiler litt for meg selv når jeg ser på alt det jeg har vært med på når det kommer til foto. Mange tilfeller har jeg tatt bilder selv, men også stått litt modell for andre i ulike sammenhenger. Vanligvis står jeg selv hjemme i stuen min med selvutløseren og knipser. Men, det er ikke det samme i det hele tatt. Ikke har jeg satt meg inn i redigering av bilder heller. Jeg hadde det litt på G, men noe annet har tatt min oppmerksomhet så da har jeg ikke like mye tid til å sette meg inn i det heller. Det tar tid å få til gode bilder, så jeg håper at bloggen min har en ok kvalitet over bildene som blir lagt ut her. Det er sikkert mange meninger om det, men jeg har inntrykk av at mine faste lesere liker det jeg poster.

 

Bildet ble tatt av meg hjemme i stuen for en tid tilbake.

 

Det blir oftest tatt enkle treningsbilder for min del. Men, jeg kunne ha tenkt meg å tatt noen kule fashion bilder også. Så hvis du kjenner en fotograf som vil ha en amatørmodell, tips de gjerne om at jeg vil stille. Foto er og forblir gøy. Det gjelder både foran og bak kamera.

 

Hvor trives du best? Foran eller bak kamera?

 

#Accessories #Foto #Shoot #Fotoshoot #Photo #Selfie #Canoncamera #Canon #Mai #Helg #Trondheim #Fotograf #Bilder

-Randi Annette-

9 kommentarer

Siste innlegg