Når man ikke ønsker barn selv.

Jeg tenker på barn hele tiden. Det er nesten ikke løgn en gang. Jeg ser jo barn hver eneste dag, og jeg blir minnet på det hele tiden. Den forbanna klokka som tikker – som alle snakker om. Jeg ønsker å få barn, men jeg ønsker ikke å få barn nå. Det er mange grunner til det. Jeg er jo i et avstandsforhold og det gjør det jo veldig vanskelig. Det er uansett umulig å se for seg å få barn nå i og med at situasjonen vår er som den er.

I mellomtiden koser jeg meg med mitt fadderbarn, Mikael. Han har dere sett litt her på bloggen. Jeg har tatt mange bilder av han, så dere finner noen bilder her om dere ønsker å se.

 

 

Denne sjarmøren skal jeg besøke i ettermiddag, så det blir kjempe koselig. Det er noen uker siden sist nå, så jeg gleder meg skikkelig til å leke og tøyse sammen med han.

 

Er du klar for barn? Når man ikke ønsker seg barn selv, blir man sett rart på og man blir nesten utstøtt. Har du opplevd dette hvis du selv ikke ønsker å få barn?

 

 

#familie #fadder #barn #baby #foto #venner #juni #sommer #Blogg #trondheim

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg