Jeg trenger motivasjon.

Det er så enormt vanskelig og det er ikke enkelt å finne motivasjonen som jeg absolutt trenger mot eksamen. Jeg droppet trening i kveld fordi jeg må jobbe med matematikken i tilfelle jeg kommer opp i eksamen. Noe jeg føler er 99% sikkert at jeg gjør. På onsdag får jeg vite om jeg kommer opp i muntlig matematikk, og det er skikkelig vanskelig å forberede seg da det er syv kapitler jeg må lese på. Jeg har aldri laget en oppgave selv som skal vare i 10 minutter. Og ikke minst det å bli spurt ut om alt mulig rart etterpå i 20 minutter. Dette blir skikkelig vanskelig.

 

 

Jeg føler nesten det er bortkastet tid å ikke ha trent heller, fordi da har jeg i så fall fått gjort noe fornuftig. Men, her sitter jeg å ser på bøkene som ligger en meter ifra meg. De ligger der, helt urørt. Så hva skal til?

 

Hva skal gi motivasjon? Jeg vet ikke en gang om jeg kommer opp. Ikke tema – ingenting. Da er det ikke enkelt å sette seg ned. Akkurat nå skulle jeg hatt en medstudent. En som kunne ha lest med meg. Det er det jeg hadde trengt akkurat nå.

 

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Henriette Celin: Får håpe og tro at det blir bedre på onsdag når jeg vet om jeg faktisk kommer opp eller ikke. Tusen takk- Tror nok jeg er sliten etter å ha stått opp tidlig, reist og jobbet i dag. Sengen neste 🙂 Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg