Grilling og tips til sommerfrisyre.

I dag var det et perfekt vær for å være utendørs og ikke minst grille. Grilling er en av de største høydepunktene med sommeren for min del. Jeg er i grunn veldig glad i å steke laks og grønnsaker på grill, men i dag gjorde vi det veldig enkelt. Pølse i brød. Ikke den sunneste varianten, men jeg vet det ikke skader når det er noe jeg spiser kanskje tre ganger iløpet av ett år. Så hysterisk er jeg ikke. Til dessert ble det jordbær, noe som jeg gjerne kunne ha tenkt meg å spist mye mer av ellers i året også.

 

 


 

I dag så fikk jeg noen fine fletter av denne skjønne jenta, Johanna. Hun er skikkelig dyktig til å flette hår. I dag fikk hun æren av å flette håret på tre stykker. Bildet av meg og flere av mine medarbeidere ser dere på bildet helt nederst.

 

 

Her står vi fint på rekke og rad. Et perfekt tips til sommerfrisyre er nemlig fletter. Dette er bare en liten brøkdel av hva man kan gjøre med håret når det kommer til fletter.

Hvilken flette likte du best?

 

 

 

#Hår #Mote #Frisør #Trondheim #Hårtips #Trend #Mote #fashion #Foto #sommer #Grilling #Mat #sunn #Jordbær

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Så godt ut å grille 🙂 Når det kommer til flettene likte jeg alle godt:) Veldig glad i å bruke fletter selv i varmen, eller på trening. Men den helt til høyre likte jeg best, da den ikke er like vanlig 🙂

    2. kineskaugvold: Den liker jeg også veldig godt. Det føltes veldig merkeig først, men ble vant med flettene veldig fort. Heldigvis. Deilig i sommervarmen i såfall. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg