En av mine beste mageøvelser for strammere mage.

video:xiaoyingvideo1464891266063

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Jeg tenkte jeg skulle vise dere en video ifra dagens treningsøkt. Her trener jeg magen og jeg kjører på helt til jeg kjenner det svir skikkelig. Jeg har alltid satt meg et mål før jeg setter igang, så da er det bare å kjøre på og fullføre til jeg er helt ferdig. På dagens økt så ble det to ulike mageøvelser, men jeg fikk filmet bare denne.

Den andre øvelsen heter for butterfly situps. Der sitter man på rumpa med fotsålene inntil hverandre. Den utføres ved at man legger seg på ryggen og lar føttene være i kontakt med bakken, imens armene går over hodet og komme i kontakt med bakken. Deretter setter man seg opp igjen og lar armene kommer fram og over tærne. Det kan være lurt å ha en vektskive på føttene for å holde de nede, eller rett og slett gjøre det med en partner, så dere kan veksle på å holde føttene nede. Genial øvelse.

 

Følg meg enda tettere ved å følge linkene under. Jeg legger stadig vekk videoer og bilder på instagram, så hvis du vil bli inspirert, så følg med.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggsidehttps://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

Om en dag eller to så kommer det oppskrift på hjemmelagd is. Jeg gleder meg til å smake og ikke minst dele den med dere. Ha en fortsatt fin kveld.

 

#Trening #helse #Is #Oppskrift #Hjemmelagd #Mage #Core #Inspirasjon #Motivasjon #Blogg #Instagram #video #Treningsvideo #fitness #Treningsklær

-Randi Annette-

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg