Oppskrift på sunn hjemmelagd saftis.

 

 

Jeg vet med meg selv hvor lett det er å falle for fristelsen av is. Og da aller helst ikke av den sunne typen. Jeg har spist masse is så langt i vår/sommer, og jeg er nødt til å tenke litt smart nå så jeg ikke lar dette gå utover treningen min. Jeg har stagnert litt, og jeg sier ikke det er bare på grunn av isen jeg har spist, men det er kostholdet generelt. Det er jeg overbevist om. Så da har jeg bestemt meg for å ta noen grep for å komme i en bedre rutine igjen.

 

Zeroh har saft med utrolig mange gode og friske smaker.

 

Slik gjør du.

Finn fram en beholder som dere ser på bildene. Hell i saft til det er litt under halvparten. Resten fylles med vann. Sett i fryseren på kvelden, så kan du nyte en sunn dessert akkurat når det passer deg.

Og det med god samvittighet.

 

Den gule er med deilig smak av ananas. Den røde er smak av jordbær og blodappelsin. Disse er helt klart en smak av sommer for min del.

Hvilken er din favoritt?

 

Følg meg enda tettere ved å følge linkene under. Jeg legger stadig vekk videoer og bilder på instagram, så hvis du vil bli inspirert, så følg med.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

#is #saftis #sukkerfri #Zeroh #Saftis #oppskrift #Tips #sol #sommer #Juni #Blogg #foto #Hverdag #Helse #Instagram

-Randi Annette-

7 kommentarer
    1. lisarorvik: Har du? Da vet du nok hva jeg snakker om 🙂 Dette vekker barndomsminner. Jeg slet lenge med å finne slike jeg kunne lage is i. Så disse kjøpte jeg i Puerto Mogan for tre år siden. Nå finnes de sikkert på Ikea og lignende.

    2. Tilbaketråkk: Randiannette – Dagens.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg