En bedre start på dagen.

Det å sette seg utendørs med nystekte rundstykker og kokt egg er virkelig en frokost jeg synes passer inn på en søndag. Og til dessert blir det is som jeg lagde for noen dager siden. 

 

Link til hjemmelaget saftis finner du her.

 

 

Resten av dagen har jeg tenkt å ta som den kommer. Jeg har kjæresten min på besøk, så jeg skal nyte tiden sammen med han. Helgen går så fort når man har arbeidshelg, så søndagen her skal jeg virkelig nyte. 

 

Håper dere har fått en fin start på dagen. Nå skal jeg spise en sen frokost.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg