Jeg har solet meg i åtte timer. Bra?

Det må ikke tolkes som at jeg synes det er så fantastisk bra at jeg har solet meg i åtte timer i dag, men jeg skal heller ikke legge skjul på at jeg har greid å nyte hver eneste time maksimalt. Så mye som åtte timer med sol er kanskje ikke det man vil anbefale, men jeg tar igjen det tapte. Jeg har ikke fått solet meg noe særlig så langt i år, så jeg har virkelig satt pris på en så fin dag som dette. Fri og sol. Perfekt.

 

 

Shorts

 

 

Saftis

 

Bikini

 

Straks skal jeg på trening selv om jeg har blitt litt lat av å bare solet meg. Men, det må til med litt trening også.

 

Hva har du gjort så langt i dag?

 

#sol #sommer #Trondheim #bikini #trening #Helse #Shorts #Blogg #Mote #Trening #Foto #Juni #Søndag #Helg

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg