La oss ikke være for seriøse.

I kveld kjørte jeg på med trening, og det er uten tvil tirsdager jeg liker minst. Dette med tanke på treningsprogrammet mitt. Jeg er takknemlig for at min coach, Cornelis Elander forventer mye av meg og vet at jeg tåler å få strenge rammer, men denne økta tar kaka. Men, det er vel det som skal til for å få meg i form. Jeg elsker jo det etter jeg er ferdig. Føler meg kjempe stolt over å ha fullført en så hard økt. Det er tunge baseøvelser, det er mange reps og det er hele 6 øvelser, og bare for å nevne noen, så er det knebøy, markløft, gående utfall noe av det. Pluss øvelser som går på skuldrene. Og la oss ikke glemme min største fiende, cardio.
 
Så Cornelis Elander, tusen takk for at du stiller krav til meg og at du har trua på meg. Love it.
 
 
Dette er et sponset innlegg.
 
BGXPEK1yGr-
Jeg måtte så klart fremheve hornene mine så jeg kunne vise dere hvor fin jeg var. Se for dere at jeg trener meg tunge vekter, og får øye på at jeg har små horn. Jeg måtte holde fokus for å ikke knekke sammen i latter. Det hadde blir veldig ubehagelig å miste vektene over seg.

 

Etter trening er det veldig viktig med riktig påfyll. En proteinshake rett etter trening, også denne til kvelds.


NOKA milkshake med smak av blåbær.

 

 

Det er bare å finne frem djevelen i deg neste gang du har ditt råe treningsprogram. Du kan forresten også følge meg enda tettere ved å følge linkene under. Jeg legger stadig vekk videoer og bilder på instagram, så hvis du vil bli inspirert, så følg med.

 

Instagram: @Randiae

Blogg: www.randiannette.blogg.no

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en fantastisk flott kveld videre.

 

#Noka #Nokadietten #Sponset #Sponsor #Tips #Frokost #Lunsj #Mellommåltid #Reklame #Hverdag #Jun i#Foto #Diett #Kropp #Muskler #Overkropp #Blogg

-Randi Annette-

 

3 kommentarer
    1. Haha, så artig at håret plutselig sto sånn x)
      Kan tenke meg det var tungt. Men er som du sier, alltid bedre når man er ferdig. Du er hvertfall veldig flink som holder ut og gjennomfører ^^

    2. Henriette Celin: He he. Jeg så bare hornene vokse mer og mer. Ha ha. Jeg holdt på å ikke fullføre de siste pressøvelsene på skuldrene fordi jeg holdt på å le. Da blir jeg plutselig mye svakere med en gang. Men, da passet det godt å ta et bildet etter økten. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg