Få med deg utihavetfestivalen. Det er idyllisk.

God helg kjære lesere. Det er lørdag og frihelg. Den nytes for min del i havgapet, og det er så fantastisk å være her ute nå. Solen skinner og jeg har ikke en eneste ting som henger over meg. Ikke noe som må gjøres her nå. Det er en fantastisk følelse. Jeg skal absolutt nyte denne helgen. Pappa har jo to søte små kattunger som er så skjønne. Den ene er grå og den andre svart. Og øynene er klare og lyseblå. Magisk å se på hvordan de leker seg og ikke minst se de ulike personlighetene. 

 

 

Dagen har så langt bestått av av kortspilling, soling og en liten gåtur. Jeg skal gå en lengre tur senere i dag ettersom været er såpass fint. Det hadde kanskje gjort deg med en fisketur også, men det frister mer å slappe av i solveggen enn å fiske. Jeg skal jo hjem på ferie om tre uker, så da har jeg mer enn nok tid til å dra på sjøen. Jeg håper det blir minst like fint vær når jeg skal ta en uke med ferie her i havgapet. Ingenting er så flott som å nyte dagene her ute når det er fint vær. 

 


 

Sliter du med å slappe av, så kan jeg absolutt anbefale et besøk til Mausund. Her blir det festival om fuire uker og det er masse som skjer. Så spre budskapet til venner og bekjente. Utihavet er en festival du må få med deg.

 

 

Håper dere har hatt en fin dag, og at helgen blir fantastisk.

 

GOD HELG.

 

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg