Jeg er smigret over å være med i teamet.

Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere litt mer om meg og hvilken ambassadør jeg faktisk er for Brazfit. Jeg har hatt et veldig bra samarbeid med Brazfit i snart ett år, og jeg føler meg veldig heldig som får være en del av Team Brazfit. Jeg er veldig stolt over å ha fått denne muligheten. Brazfit har vokst og jeg føler meg veldig heldig som får lov til å være med på denne fantastiske reisen. Jeg har i samarbeid med de laget en konkurranse som du finner på min bloggside på facebook, blogg og på min instagramkonto. Den varer til 1 Juli klokken 22.00, så det er fortsatt mulig å være med, da det er to uker igjen av konkurransen. 

 

Konkurransen går ut på at du kan vinne et valgfritt produkt i BRAZFIT Exclusive Serien. Da har dere masse og velge mellom. For å se nærmere på de produktene, trykk her.  Dere finner alt ifra jakker til bodysuit,

 

 

Dette er et sponset innlegg.

De har virkelig noe ingen andre har. Jeg synes de har så mye kult og jeg er ikke akkurat den typiske grå musa på trening. Og det ønsker jeg heller ikke. Jeg har få ganger trent med sort tights og grå overdel, men det blir aldri en bra økt. Så farger på trening, det er noe jeg vil anbefale alle å bruke.

 

 

 

Konkurransereglene får dere her.

 

1. Følg BRAZFIT på facebook og instagram.

2. Følg meg på instagram og min facebookside.

3. Bruk hashtag #fitmedrandiae #brazfit og tag meg i dine treningsbilder, @Randiae

4..Del konkurransen og bilder jeg legger ut på instagram som har med konkurransen her å gjøre med dine venner og følgere på facebook og / eller instagram.

 

 

Lykke til.

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram #treningsklær #Blogg #Treningsblogg #vinnerlykke

 

 

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg