Litt skuffet, men det er ikke verdens undergang.

Jeg var veldig i tvil om jeg skulle fullføre planen jeg hadde, men jeg hadde ikke samvittighet til å endre det. Jeg kjente jeg ikke var helt tipp på topp sånn plutselig i løpet av dagen. Jeg begynte å nyse og jeg følte ikke at jeg helt var i slaget, men jeg tenkte at det var bedre å kommer seg på trening, enn å droppe det. Det var jo ikke snakk om forkjølelse, men bare en form for slapphet. Jeg fikk en ny personlig rekord og en nedtur. Nedturen var jeg i grunn forberedt på, men den øvelsen som går på triceps der jeg bruker ez-stang, den er virkelig vanskelig. Noen dager sitter teknikken og jeg får til å fullføre. I dag, fullførte jeg den ikke fordi jeg slet med teknikken. Jeg tror jeg må gå ned litt i vekt på den øvelsen. I dag var ikke dagen med meg.

 

Flere som har erfaring med den øvelsen?

 


Klærne er sponset av Brazfit. Husk å bli med på konkurransen om å vinne treningsklær.

 

Uansett, jeg har erfaring med at dagene er ikke like. Noen ganger går det skikkelig bra, og andre dager ikke. Verre enn det er ikke. Selv om jeg sa høyt en glose når jeg ikke greide den siste repsen på dips, så er det ikke krise. Jeg er nok bare litt for streng med meg selv.

 

Nå skal jeg ut på en restaurant med ei kjempe god venninne. Vi skal feire at vi er ferdig med studier for i år. Middag sitter jeg å spiser nå, så det blir en pils som belønning. Det gledes.

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

#trening #styrketrening #konkurranse #tips #Inspirasjon #Motivasjon #Protein #Næring #Blogg #Sommerkroppen #Trondheim #Norge #Juni #sommer

-Randi Annette-

5 kommentarer
    1. Jeg liker godt den triceps øvelsen, men den er tung som fy. Fort at albuene kan sklir ut og at øvelsen blir litt feil.

    2. Ikke alltid man klarer like mye, eller kroppen er helt med. Men sånn er det jo bare. Syntes du er flink som uansett trener (:
      Håper du koste deg ute på restaurant i går kveld ^^

    3. Henriette Celin: Ja, man må tenke på at man i så fall gjør et forsøk. Det er mer enn bra nok noen ganger det.
      Det var veldig hyggelig. Minnerik dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg