Enring i planene og konkurranse.

Det ble brått en endring til det bedre når svigerfar kom inn døra noen timer før jeg skulle reise ifra Frøya. Han kunne fortelle meg at han skulle reise til Trondheim i morgen, så det betyr at jeg får en kveld til Frøya med min kjære. Det var jo en skikkelig gladnyhet. I og med at vi nå ikke sees før om to uker, så er de ekstra timene gull verdt. 

 

Helgen har på en måte gått veldig fort, men på en annen side så har jeg fått opplevd ganske mye og er veldig takknemlig for å ha vært med venner jeg ikke ser så mye. Det gjør at denne helgen blir et minne for livet. Hyggelige samtaler, latter og moro. Det har det absolutt vært.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Nå er det også kun 12 dager igjen av konkurransen som jeg har her på bloggen og min instagramkonto. Det er bare å slenge deg med. Konkurransen går ut på at du kan vinne et valgfritt produkt i BRAZFIT Exclusive Serien. Da har dere masse og velge mellom. For å se nærmere på de produktene, trykk her.  Dere finner alt ifra jakker til bodysuit,

 

Konkurransereglene får dere her.

 

1. Følg BRAZFIT på facebook og instagram.

2. Følg meg på instagram og min facebookside.

3. Bruk hashtag #fitmedrandiae #brazfit og tag meg i dine treningsbilder, @Randiae

4..Del konkurransen og bilder jeg legger ut på instagram som har med konkurransen her å gjøre med dine venner og følgere på facebook og / eller instagram.

 

 Konkurransen varer til 1 Juli klokken 22.00,

Lykke til.

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram #treningsklær #Blogg #Treningsblogg #vinnerlykke

 

 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg