Helgen er over. Hverdagen er tilbake.

Noe sliten, men det er vel ikke så mye annet å vente. Helgen har gått med på trening, fest og ikke så alt for mye med søvn. Det kjenner en kropp som er vant mer litt roligere helger. Men, jeg er kjempe glad for at jeg fikk denne opplevelsen og jeg ville ikke ha vært foruten.

 

Jeg kom til Trondheim for en liten time siden, og jeg rekker så akkurat å blogge og spise litt før jeg skal sykle til jobb. Bagasjen er pakket ut så det er bare å slappe av i kveld dersom jeg ikke skulle orke å dra på trening. Jeg har nok litt søvn å ta igjen. Jeg kunne så klart ha sovet lenge i går, men jeg føler det er så bortkastet å sove vekk en dag. Så jeg får heller finne sengen litt tidlig i kveld. 

 

 

Det er ekstra gøy å være med på festligheter når det ikke skjer så ofte. Etter jeg fant interessen for styrketrening, har jeg prioritert vekk det å feste så mye. Samtidig føles det bortkastet å kjenne på det å være uopplagt i flere dager etterpå. Men, der er vi vel forskjellige. Og bra er nå det. Helgen er vel straks rundt hjørnet igjen, dagene går jo så fort. Er du ikke enig?

 

Ønsker dere en fantastisk dag og god mandag.

 

 

#sommer #Juni #Helg #venner #Familie #foto #Blogg #fest #mandag #Hverdag #bursdag #Trondheim

-Randi Annette-
 

5 kommentarer
    1. Helt enig i at dagene går fort ja, men det er fint. Hvertfall av og til, hehe. Det å feste er ikke helt min greie lenger heller merker jeg. Blir så fort sliten og lei. Men en gang i blant er kjekt ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg