Hvor sporty er du? Så sporty er jeg.

Ja, hvor sporty er du? Det er nok noen av dere som ikke innser hvor flinke dere er, og jeg må si at det er ingen som kan kan fortelle deg hva du er. Hvem du er eller hva du er god for. Det vet du best selv. I mine øyne så er det mange definisjoner av hva det vil si å være sporty. Dersom jeg kommer med hestehale, joggesko og en signalrosa jakke, da føler jeg meg sporty. Eller dersom jeg har trent, ja, sporty.

 

Det jeg vil fram til her er at man føler seg mer sprek og vel på trening med klær som gir litt power. Jeg trener aldri med det å være helsvart, for eksempel. Det blir det lite energi av. Og dersom du er og forblir en som sliter ut sofaen, sitter med hestehale og en signalrosa jakke, så er du vel kanskje ikke så sporty. Eller? 

 

Dere ser meg kanskje på trening med en sort eller grå overdel, men da med en farge på tightsen. Og jeg er faktisk såpass sporty av meg at jeg til og med kan gå med grønn tights og rosa overdel. Ja, hvorfor ikke. Da er vi der at vi skal tenke på hva alle andre synes og tenker. Og det orker ikke jeg å bruke energien min på.

 

Et godt eksempel på sportstopp og tights jeg trener i. Dette bildet ble tatt av Vegar Herstrøm når jeg var modell på fotoshoot. Jeg trener naturligvis med en tråd eller to mer enn på bildet her.
Sponset innlegg.

 

I og med at jeg har konkurranse på bloggen, så ville jeg vise dere et eksempel på et sporty sett fra Brazfit. Den er gul og kjempe sporty, spør du meg. Hadde du turt å trent med dette settet? Hiv deg med på konkurransen, eller bruk min rabattkode som gir 15% på alle kjøp. Dette settet dere ser under har nå blitt satt ned fra 799,- til 559,-. Du får da 15% på prisen av 559,-. Rabattkoden min er randiae15.

 

 

Konkurransereglene får dere her.

 

1. Følg BRAZFIT på facebook og instagram.

2. Følg meg på instagram og min facebookside.

3. Bruk hashtag #fitmedrandiae #brazfit og tag meg i dine treningsbilder, @Randiae

4..Del konkurransen og bilder jeg legger ut på instagram som har med konkurransen her å gjøre med dine venner og følgere på facebook og / eller instagram.

 

BRAZFIT stiller med valgfritt produkt i BRAZFIT Exclusive Serien. Da har dere masse og velge mellom. For å se nærmere på de produktene, trykk her.  Dere finner alt ifra jakker til bodysuit, så det er bare å innstille seg på å vinneVinneren trekkes etter klokken 22.00  1.Juli .

 

Lykke til. Del gjerne med venner og kjente.

 

 #Konkurranse #Klær #Sport #sporty #Tights #Vinne #Trening #Helse #Brazfit #Facebook #Instagram #treningsklær #Blogg #Treningsblogg

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg