Ny shellac på Novus Velvære i Trondheim.

Utrolig gøy å lese kommentarene dere sendte inn på hvilken farge dere trodde jeg hadde fått på neglene mine. Rosa, blå og lilla var farger som gikk igjen. Og svaret var lys brun-beige som er veldig naturlig. Også for å sprite de opp litt, fikk jeg print på to av neglene på hver hånd. Jeg sier det jeg alltid sider, og det er at man skal stole på fagfolk. Jeg ser nå at uten printen, ville neglene blitt veldig kjedelige og jeg ville nok gått veldig fort lei. Så eksperten på Novus Velvære hadde helt rett i at det ville gjøre seg med litt glitter. 

 

Sponset innlegg.

 

 

 

 

 

Jeg valgte å ta print på ringfinger og tommel. Jeg vurderte å ta lillefinger og ringfinger, men jeg er glad for at det ble som det ble. Jeg er kjempe fornøyd.

 

 

Denne oljen fikk jeg beskjed om å bruke, så den skal jeg bruke hver kveld. Den skal få stå på nattbordet mitt så jeg husker å bruke den.

 

Har du fått deg shellac til sommeren? Bor du i Trondheim eller skal du ta turen hit, så anbefaler jeg å besøke Novus Velvære. Hun tar behandlinger som tannbleking og vippebøy også. Så langt har jeg fått shellac og jeg kan i så fall anbefale det. Vanligvis ville jeg gått for litt mer knallfarger, men nå er det veldig i tiden med lyse negler. Gøy med litt forandring.

 

Her ligger salongen og telefonnummeret du ringer er 915 16 345. Novus Velvære har 30% på alle behandlinger til og med 15 Juli. Det er et bra tilbud.

 

 

For å følge meg enda tettere, følg meg på instagram og min egen bloggside på facebook. Linkene finner du under.

 

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin dag.

 

#trend #Mote #shellac #negler #negledesign #nailart #naildesign #neglelakk #DIY #fashion #stil #Helse #velvære

-Randi Annette-

 

6 kommentarer

Siste innlegg