JEG UTFORDRER MED TRENINGSVIDEO.

Dere husker kanskje den syrefesten jeg snakket om forleden? Den er fortsatt like festlig. Jeg har seriøst ikke mulighet til å gå normalt og jeg ser ut som en idiot når jeg går. Og for ikke å snakke om hvordan jeg ser ut når jeg går ned trapper. Brannalarmen gikk også i dag, og det betydde at man ikke kunne bruke heisen, men man måtte bruke trappene. Heisen blir uansett lite brukt for min del, men jeg hadde lett sklidd inn i den heisen enn at så mange folk skulle se meg slite meg ned trappen i et greit tempo. Bra jeg kunne holde meg i et gelender, sier jeg bare.

 

Men, på treningen i dag ble det mest overkroppen som fikk kjørt seg. Når det kom til underkroppen, ble det kun sykling for å myke opp litt i lårene. Ikke at jeg kjenner at det hjalp noe spesielt, men det skadet sikkert ikke å bevege lårene litt.

 

Klærne er sponset av Brazfit. Bruk min rabattkode, randiae15 som gir 15% på hele butikken.

 

I dag ble det øvelser som tok på rygg, skuldre og mage. Jeg har lagt ut en video på instagramkontoen min, @randiae som du må sjekke. Jeg har aldri før prøvd den øvelsen før, så det var veldig gøy å leke seg. Måtte klippe litt av videoen fordi jeg slet skikkelig med å få opp foten i og med at jeg er så støl. Kunne så klart tatt med det, da dere garantert ville fått dere en god latter.

6 Pullups, 8 stk av den dere ser under, og dette igjen en runde til. Det ble tungt å holde en stram mage til slutt, men jeg fullførte.

 

video:xiaoyingvideo1466954863789

 

 

Prøv denne og tag meg med @randiae på instagram, og bruk min hashtag, #fitmedrandiae.

 

Ha en fantastisk kveld videre.

 

#trening #sommerkroppen #sk2016 #sponset #reklame #Helse #muskler #fit #fitness #Styrketrening #Overkropp #Instagram #inspirasjon #Motivasjon

 

-Randi Annette-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg