Null energi og dårlig tid? Eller handler det om prioriteringer?

Når man er sliten, er det super viktig å fylle på med energi. Det har jeg nemlig gjort. Etter jobb i dag spiste jeg meg god og mett på middag og slengte meg ned i sofaen i en og en halvtime. Det var utrolig godt – nesten litt for godt. Men, det å sette av en time med trening, det kan jeg klare. Det handler jo i bunn og grunn å bare prioritere. 

 

I kveld blir det en fin kombinasjon av styrke og kondisjon. Akkurat det jeg trenger, og absolutt ikke det jeg liker. Sistnevnte er noe av det verste jeg vet. Men, jeg må trene litt kondisjon også.

 

 

Har du prioritert trening i dag?

 

#trening #sommerkroppen #sk2016 #Helse #muskler #fit #fitness #Styrketrening #Overkropp #Instagram #inspirasjon #Motivasjon

 

-Randi Annette-
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg