Jeg fikk i pose og sekk i dag.

Jeg er så utrolig glad, spesielt fordi at jeg har fått i pose og sekk. Jeg må virkelig si det har vært utrolig kjipt å vært innendørs når det har vært såpass fine dager her i bartebyen. Jeg er jo stort sett på jobb jeg, noe jeg så klart trives med i disse travle dager. Men, i dag så fikk jeg benyttet meg av det jeg setter stor pris på.

 

Sol og trening.

 

 

Jeg jobbet fram til klokken fem, og var ferdig med handling av mat og middag en halvtime etterpå. Det handler om å ha en plan og da går resten av seg selv. Jeg fikk sitte i solveggen i to timer og jeg hadde i utgangspunktet slått meg til ro med at i dag skulle jeg ikke trene. Helt til jeg så at sola kom til å forsvinne omsider. Så da, bestemte jeg meg for å trene. Deilig følelse å dra ifra jobb å vite at jeg har jobbet kjempe bra, dra hjem for å nyte en god middag, lese et blad, spise en saftis og avslutte det hele med trening.

 

Jeg sier bare en ting, at jeg kommer til å ha mareritt om øvelsen Burpees. For den tok jeg ekstremt mange av i kveld. Men, så verdt det. Jeg føler meg i en så god form nå at jeg må si jeg føler meg veldig glad, og utrolig stolt. Det må jeg bare få lov til å si.

 

 

 

Jeg driter litt i det at man ikke kan si så høyt at man synes at man selv er flink jeg. For det har ikke vært gratis. Det ligger mange timer bak. Så jeg gir meg selv en klapp på skulderem, og legger meg med et smil om munnen. Og det synes jeg også du skal gjøre. I så fall, klapp deg på skulderen ifra meg. Jeg synes du er mer enn bra nok.

 

Ha en fantastisk kveld videre, og sov godt når den tid kommer.

-Randi Annette-

10 kommentarer

Siste innlegg