DEN følelsen. Lille meg, liksom.

Det begynner sakte, men sikkert å gå opp for meg at jeg snart skal ha en uke ferie. Kjære vene, så godt det skal bli. Juni har virkelig vært en travel, men kjempe morsom måned. Jeg har bare den siste uken hatt tidligere kunder innom jobben, som gikk til meg der jeg jobbet før som har sagt,
er det her du jobber nå, ja men så kjekt. Da vet jeg det”.

Som frisør så møter man masse ulike mennesker, og jeg som har jobbet i dette yrket i 10 år, blir veldig glad i kundene mine. Så det at de blir glade for å se meg igjen, gir meg mye. Det er hyggelig å ha en god samtale, og ta opp den samtalen igjen neste gang de kommer til meg. Jeg synes det er utrolig hyggelig i så fall. Det å jobbe med mennesker, det å gi av seg selv og føle at man bidrar med noe godt, det gir meg masse.

 

Lille meg som folk blir så glad for å se og være sammen med. Lille meg, liksom.

 

Nå er det kun to harde og tøffe dager igjen, så er det ferie.

 

Ferie, faktisk. Den følelsen husker jeg nesten ikke.

 

-Randi Annette-

 

9 kommentarer
    1. Alltid trivelig å få ordnet håret og ha en fin samtale med deg. Riktig god og velfortjent sommerferie 😊 Tonje

    2. Anonym: Så god og snill du er, Tonje 🙂 Hyggelig at du titter innom bloggen, og at du legger igjen en kommentar 🙂 Kos deg på hytta. God klem til deg, fra meg 🙂 🙂

    3. Henriette Celin: Man må være glad i å prate med mennesker. Og ikke minst trives med den jobben en frisør skal gjøre. 🙂 En sosial jobb da, det er det.

    4. så koselig med en slik jobb der du føler deg verdsatt og at folk blir fornøyd <3 stå på så er det ferie snart 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg