Jeg har fått nye negler. Glam girl.

Da har jeg endelig tid til å vise dere dere mine flotte negler som jeg fikk hos Novus Velvære i går. Jeg er kjempe fornøyd med både lengde, fasong og fargevalg. Det ble helt motsatt fra da jeg hadde shellac, for å si det slik. Da var jeg veldig forsiktig med tanke på farge og pynt. Nå derimot, er det kun lillefingerneglen som ikke har glitter. Ellers er det masse glam.

Glam girl.

 

Sponset innlegg.

 

Nå skal jeg jo ut i ferie en ukes tid, så det passet godt å få nye negler. Når jeg er tilbake fra ferien, skal jeg fylle etter litt igjen. Ellers blir det ikke før midten av august at jeg får gjort noe med de.Så jeg er nødt til å file de ned litt og fylle etter om litt igjen. Det er en kabal som skal gå opp når både jeg og hun på Novus Velvære skal ut i ferie. Men, vi løser dette sammen.

 

 

Masse glitter. det liker vi.

 

 

Hva synes du om neglene mine? Er du sporty nok til så mye rosa og glitter? Jeg tenker at det er fint på sommeren jeg. 

 


 

 

Her ligger salongen og telefonnummeret du ringer er 915 16 345. Novus Velvære har 30% på alle behandlinger til og med 15 Juli, og listene hennes begynner å blir ganske fulle allerede, vet jeg.

 

 

For å følge meg enda tettere, følg meg på instagram og min egen bloggside på facebook. Linkene finner du under.

 

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin dag.

 

#trend #Mote #shellac #negler #negledesign #nailart #naildesign #neglelakk #DIY #fashion #sti l#Helse #velvære #akrylnegler

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. for noen fantastisk nydelige negler! likte veldig godt både fargen og at de var med glitter 😀 ble litt sjalu ja hehe <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg