Dagens treningsøkt – Maxtrim på Frøya.

Etter masse lek og moro med tantebarna, var det på tide å trene skikkelig med vekter. Det var kjempe fullt på senteret, så jeg måtte gjøre om litt på rekkefølgen på øvelsene, men jeg fikk fullført programmet. Og det er jeg veldig fornøyd med.

 

Sponset innlegg.

 

Dips var noen av øvelsene jeg gjorde i dag. De kjentes farlig lette ut i dag. Merkelig, men en utrolig flott følelse. Dips har en tendens til å være fryktelig tung – til tider.

 

 

Skråbenk var også en del av programmet i dag. 

 

Det var godt å få rørt seg litt i dag også. Har du trent i dag?

 

For å følge meg enda tettere, følg meg på instagram og min egen bloggside på facebook. Linkene finner du under.

 

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

#Brazfit #Sponsor #Sponset #Reklame #Trening #Fitness #Helse #Blogg #Treningsblogg #Motivasjon #Inspirasjon  #fit #Cornelisutfordring #Iformmedcornelis #Hollywoodtreneren #Treningsblogg #Styrketrening #Maxtrim #Frøya

 

-Randi Annette-

 

12 kommentarer

Siste innlegg