Ferieidyll <3 Masse bilder.

I dag har jeg virkelig hatt en fin dag. Og det begynner i grunn å bli mange fine dager å se tilbake til allerede i denne ferieuken min – og enda er det flere dager igjen. Jeg startet dagen klokken halv ni, med en god frokost og handling av materiale til snekring. Jeg og pappa skulle bygge en slags kasse ombord i fiskebåten, og jeg fikk da prøvd meg med tommestokk, sag, boremaskin og hammer.

 

 

 

Innimellom slagene, ble det litt kaffe og noe godt til. Det hører til når man jobber.

 

Også har vi godeste Finn. Han vi beskriver som bergenseren. Han er en morsom og en snill mann. Han følger tydeligvis bloggen min, da han kom med noen kommentarer jeg bare måtte le av. Det var ikke noe tvil om at han er oppdatert i så fall. Det var utrolig gøy.

 

Her ser dere resultatet av hva vi har jobbet med i dag. Denne kassen er nå i en bedre høyde så det er lettere å ta av og på krabbeteiner. Det spares masse krefter nå når pappa slipper å bøye seg så langt ned for å løfte tungt.

 

Og som jeg sa, kaffe og noe godt til, det hører med hardt arbeid.

 

Ferie – det er det jeg kaller det.

 

 

#idyll #ferie #juli #foto #Sørtrøndelag #pappa #far #blogg #hverdag #sommer #helse

-Randi Annette-

7 kommentarer

Siste innlegg