Få inspirasjon til et sunt måltid.

Mange spør meg om tips til hva som er sunt og bra som er bra og spise. Enkelte jeg treffer spør faktisk bare om dette og lite annet. Jeg får spørsmål om hva som skal til for å gå ned i vekt også. Jeg kan ikke si noe om det, dessverre. Hadde jeg hatt kompetanse og utdannelse – ja, da hadde det vært noe annet. Men, jeg ønsker å inspirere dere og samtidig vise dere hva jeg mener kan være et sunt måltid. Så her får dere se hva jeg spiste en gang etter trening. Dette egner seg så klart som frokost eller et mellommåltid også.

 

Sponset innlegg.

 

Nå sier jeg ikke at dette er det som trengs etter trening eller at dette er noe som passer alle. Selv drikker jeg alltid en proteinshake etter trening også varierer det veldig hva jeg spiser etterpå. Variasjon er noe jeg liker generelt når det kommer til kosthold. NOKA er også en stor del av mitt kosthold

 

Knekkebrød med cottage cheese, salatblader og fersken i skiver.

 

 

 

Enkelt, sunt og godt.

 

 

Hva tenker du? Noe du har lyst til å prøve?

 

 

#mat #Inspirasjon #sunn #helse #blogg #ferie #juli #Motivasjon #Trening #Protein #cottagecheese #frukt #salat #mat #hverdag

-Rand Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg