Oppskrift på lapper som bygger muskler.

I forrige uke lagde jeg meg en frokost som inneholdt masse proteiner og nå har jeg lyst til å dele den med dere. Når man trener er det ekstra viktig å få i seg nok av proteiner, så her får dere en oppskrift på en proteinbombe. Det høres kanskje litt ekkelt ut for noen, men jeg vil anbefale deg å prøve fordi jeg er sikker på at du får deg en positiv overraskelse.

 

Passer som frokost, mellommåltid, lunsj og kveldsmat.

 

Dette treninger du

3 Ss Cottage Cheese

1 Ss kokosmasse 

2 Egg

Kanel (her kan du være spandabel dersom du er like glad i kanel som meg)

Mandler (kan sløyfes)

Fersken (kan sløyfes)

 

 

Slik gjør du

Bland egg, kanel, kokosmasse og cottage cheese sammen i en bolle. La røren stå i kjøleskap i minst 30 minutter. Røren stod over natten for min del, men det var kun fordi jeg ville forberede frokosten i god tid. Ha litt smør i stekepannen og stek lapper. Jeg fikk til 4 lapper med denne røren. Til ekstra tilbehør valgte jeg hakkede mandler og fersken. Helt til slutt så drysset jeg litt kokosmasse på toppen.

 

Noen griner på nesten bare jeg sier cottage cheese, men du kjenner ikke smaken av det i det hele tatt. Jeg tenker mer på næringsinnholdet her enn hva som faktisk er i denne blandingen. Prøv den og la meg få høre ifra deg.

 

For å følge meg enda tettere, følg meg på instagram og min egen bloggside på facebook. Linkene finner du under.

 

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#Frokost #Lunsj #tips #inspirasjon #Motivasjon #egg #Protein #kokosmasse #mellommåltid #blogg #matblogg #mat #lapper #lefse #fersken #mandler #ferie #sommer #Juli #instagram 

-Randi Annette-

9 kommentarer

Siste innlegg