Noen større?

Jeg regner med det er mange som ikke har sett en stor fisk før. Eller, mange trodde sikkert  at de har sett en stor fisk – helt til nå. Jeg med mine 162 cm over bakken møtte opp til flere fisker som var på min egen størrelse. Det er ganske kult, må jeg si. På den flotte øya, Mausund, som jeg kommer ifra er det nå masse liv og en god stemning. NM i havfiske.

 

 

Ellers har dagen min gått med på å være med familie og venner. Det ble også en liten tur på sjøen, og om litt skal jeg på basar som er en årlig tradisjon. Der blir det servert kaffe og kaker, men jeg har nok fått i meg mer enn nok av det i dag. Jeg fikk tilbud om kanelboller og skoleboller, og da er ikke jeg vanskelig å be. Det endte slik det alltid gjør, nemlig med å bli veldig kvalm. Jeg spiser jo ikke med magen vet dere, men heller med øynene. Bakst er noe av det beste jeg vet. Og spesielt godt er det når de er hjemmelagde.

 

Bildet er ifra da jeg selv lagde vegaboller.


 

Nå skal jeg nyte solen litt til, før jeg skal gå på basar. Dere må gjerne prøve dere på oppskriften på vegabollene som er markert i rosa. Da finner du oppskriften på magiske boller. 
 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg