Festival og idyll.

Nå er det ikke lenge til det braker løst med den siste festen her i havgapet – for denne gang. Dette har vært en skikkelig bra ferieuke, og jeg ser fram til en kjempe fin kveld med god musikk og venner. Jeg har vært skikkelig heldig med været også, så jeg har absolutt ikke noe å klage over. Tvert i mot.

 

 

Det er kjempe gøy å treffe på folk som følger med meg og bloggen. Det er godt å få tilbakemeldinger på at det jeg gjør er inspirerende. At det gir noe til folket som følger meg. Det setter jeg enormt pris på. Og ikke minst, treffe folk jeg gikk på skole sammen med for veldig mange år tilbake. Noen har jeg jo på facebook, men det blir absolutt ikke det samme. Så det å møtes og slå av en prat, er skikkelig hyggelig.

 

 

Men, jeg kan ikke sitte inne å blogge så veldig mye på en kveld som denne. Håper dere har hatt en fin helg så langt. Selv skal jeg nyte resten av festivalhelgen. Dette gleder jeg meg til.

 

 

Ha en fin kveld.

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg