Take me as i am.

Jeg slo opp øynene da alarmen ringte i dag klokken 07.15, og tenkte kun en tanke – dårlig timing. Ikke det å våkne altså, men heller den følelsen jeg hadde. Hodet kjentes ut som en tonn som var vanskelig å løfte opp ifra puten. Jeg begynte å kaldsvette. Omsider fikk jeg fram toalettmappen min og sminken. Og uansett hvor mye sminke jeg påførte det trøtte ansiktet mitt, så jeg ikke noe annet enn slapp ut. Så jeg ga opp.

 

Take me as i am. Det var vel noe sånn som gikk igjennom hodet mitt når jeg jeg ut ifra badet og lukket badedøren etter meg.

 

 

Jeg hadde en følelse på dette allerede i går, at jeg kanskje hadde noe slikt på gang. Jeg hadde en plan om å trene i går kveld, men det kjentes ikke ut som at kroppen var så gira på det. Og dag skjønner jeg hvorfor.

 

Jeg har invitert gjester på middag her i kveld, så jeg håper at formen min tar seg opp. Det hadde i så fall vært utrolig fint. Jeg får håpe det er noe som ikke henger igjen så veldig. November var sist jeg var syk, men da hadde jeg influensa. Håper at dette er noe som bare forsvinner av seg selv om litt. Jeg tåler ikke å være syk. Det er så kjedelig.

 

Håper dere er friske og raske, og at jeg selv kommer meg om ikke så alt for lenge. Ha en strålende dag.
 

 

#sykdom #helse #Blogg #venner #sommer #juli #trondheim #rutine #venner #mat #middag #sunn #inspirasjon #Motivasjon

-Randi Annette-

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg