Jeg ble sponset av Pro Gym i Molde.

Nå har jeg vært i Molde siden onsdag og jeg har virkelig forelsket meg i Molde. For en by, sier jeg bare. Helt fantastisk. Her kunne jeg enkelt ha slått meg til ro om det hadde vært noe alternativ – foråsidetsånn. Byen har masse fin utsikt å by på, flotte gater og fine butikker. Og jeg merket meg veldig fort at de hadde trening i fokus da det var en del treningssenter å velge i. Pro Gym var ett av de, og de var så snille å sponse meg med en time.

Helt fantastisk å få lov til å benytte meg av trening i mellom kakene og isen. For det har ikke vært så stort fokus på kostholdet i disse feriedager.

 

Sponset innlegg.

 

 


 

Benpress, benkpress, nedtrekk, pullups, mage og bicepscurl var de øvelsene jeg utførte. Og tro det eller ei, men jeg persa i benkpress, og det til gangs. Jeg skjønte ingenting. Det var himla tungt, men jeg løftet som bare det.

 

 

Tightsen er sponset av Brazfit.

 

 

Tusen takk for at jeg fikk trene hos dere – Pro Gym.

 


 

Har du noe gang vært i Molde? Vær forberedt på å bli forelsket i byen – det har nemlig jeg blitt.

 

Følg meg og bloggen tettere, Instagram: @Randiae Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin dag.

 

 

#Molde #trening #helse #ferie #august #Sponset #reklame #brazfit #treningsklær #gym #progym #inspirasjon #styrketrening

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg