Trodde aldri jeg skulle si det. Forelsket i Molde by.

Det er helt klart utrolig kjekt å ta bilder når man er på reise. Da er det bare å se tilbake på bildene og minnene varer evig. Molde by var mye finere enn jeg hadde sett for meg. Jeg vet ikke helt hva det var, men noe var det. Jeg og kjæresten min var på en bilferie så vi fikk sett mye av Molde. Han har slektninger der som vi var på besøk hos og jeg koset meg skikkelig i deres selskap.

 

En skitten, men tøff Jeep Wrangler.

Litt dips før en kjøretur benyttet jeg meg også av.

 

 

 

 

 

 

 

Bare se her, så blir du forelsket du også. Jeg trodde jeg hadde sett fin natur jeg. Helt til jeg besøkte Molde.

 

 

Seilet er også veldig flott. Har hørt at hotellet, (Seilet), er veldig fint inni også.

 

 

 

 

Molde by, jeg kommer tilbake.

 

 

#foto #bildet #reise #photo #molde #jepp #bil #bilferie #biltur #reise #opplevelse #inspirasjon

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Sofie Caroline Nilsen: Det var kjempe fint 🙂 På bilturen så jeg også Aure, som også var veldig fint. Norge har så mye flott å by på. Skjønner godt at turister vil komme hit.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg