Foto – tekstur og skygge.

Da jeg var ute å gikk i dag, tok jeg meg tid til å ta litt bilder. Det var skikkelig gøy å bare knipse litt, for så å dra hjem å redigere. Jeg elsker bilder som er i sort- hvitt, som samtidig har en aktiv tekstur og skygge. Det skal ikke mye til før jeg ser noe jeg vil ta bildet av. Hodet er fullt av ideer, men det er ikke alltid like lett å prioritere tiden jeg har på foto.

 

En av mine hobbyer er nemlig foto. Jeg synes det er kjempe gøy.

 

 

 

 

 

 

Foto er så avslappende. Spesielt hvis det ikke er mennesker jeg tar bilder av. Da er det bare å knipse, uten å tenke så alt for mye. Det er så digg – rett og slett.

 

Bildene er tatt med Canon kamera EOS 600D.

 

#foto #bilder #Trondheim #sorthvitt #canon #Canoncamera #Norge #Søndag #skygge #shadow

-Randi Annette

 

6 kommentarer

Siste innlegg