Jeg følte meg som en idiot – åpenbart en stor idiot.

Jeg kom nå rett fra trening og jeg skal fortelle dere at det å tørre å prøve og feile er utrolig viktig. Jeg satt i går kveld å tenkte over hva jeg skulle gjøre på dagens treningsøkt, og jeg turte nesten ikke å by meg ut på det – spesielt den ene øvelsen.

I og med at jeg har følt meg litt slapp de første dagene i denne uken, bestemte jeg meg for å trene lett, men da med litt høyre tempo. Øvelser med litt hopp og sprett for å få opp pulsen. Den ene øvelsen som jeg var mest spent på var en øvelse der jeg tar pushups med et hopp. Den videoen kommer jeg til å legge ut på min instagram, @Randiae etter hvert, og det kan være jeg legger den ut på bloggen også. Uansett, det er utrolig viktig å tørre å prøve.

Jeg følte meg som en idiot – åpenbart en stor idiot.

 

Jeg satte opp telefonen og filmet øvelsen i det jeg gjorde den igjen. Og vet dere hva, jeg så ut som alt annet enn en idiot, i mine øyne. Jeg så heller ei jente som tester nye ting, tøyer grenser og ei som ikke er redd for å feile. Så hvem ønsker du å være?! Den personen som alltid gjør det som er sikrest og det som føles tryggest, eller er du den som tør å utfordre deg selv?

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Jeg ønsker å fortsette å gi positivitet og gi inspirasjon til mine følgere. Til de som sier at de kommer seg på trening på grunn av min blogg og instagramkonto som er full av ulike treningsøvelser og energi. Ja, det blir mye selfies, men det er meg. Det handler om meg og min hverdag og når det bidrar til at folk orker å komme seg opp av sofaen, så er det verdt det.

 


 

Proteinstore.no er en av mine sponsorer, og det er derfor jeg har valgt disse bildene i dagens innlegg. Proteinpulveret PROZYME som jeg bruker etter hver treningsøkt, finnes også  i smaksprøver for en billig penge. Det finner du her. Er du ute etter en større pakke som så er det bare å trykke her.
 

 

Følg meg og bloggen tettere:

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

 

#bcaa #protein #trening #tabata #styrke #styrketrening #muskler #fit #fitness #instagram #blogg #sommer #proteinpulver #August #trondheim #sponset #energi

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg