Denne dagen har jeg virkelig sett fram til.

Denne dagen har jeg nå sett fram til i to uker og jeg gleder meg uendelig mye. Jeg skal nemlig besøke Novus Velvære igjen for å ordne neglene mine.

 

Sponset innlegg.

 

Neglene har holdt seg nå i seks uker – på dagen. Det er kun en negl som har fått en liten knekk, men det har heldigvis ikke gått utover min egen. Så nå er jeg klar for å få tatt vekk etterveksten og ikke minst få et nytt sett med negler. Nå har jeg jo fem ulike farger på hver negl , på hver hånd. Noe som jeg har trivdes med.

 

 

Nå vet jeg ikke om Patricia har noen tanker om hva hun vil gjøre, men selv så synes jeg den jeg har på pekefingeren er veldig fin. Det eneste jeg er redd for er at det skal bli kjedelig etter en stund. Men, fordelen er jo at etterveksten ikke synes like fort. Det gjør den med sterke farger.

 


 

 

Har du noe forslag? Det er nå en time til jeg skal være der, så jeg har ikke så lang tid på meg. Håper hun har noe tips når jeg er så usikker. Vi damer altså. Negler, hår, hud og klær. Bare for å nevne noe. Velvære vet dere. Det er viktig det.

 

 

Ønsker dere en fantastisk dag videre.

 

 

For å følge meg enda tettere, følg meg på instagram og min egen bloggside på facebook. Linkene finner du under.

 

Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin dag.

 

#trend #Mote #shellac #negler #negledesign #nailart #naildesign #neglelakk #DIY #fashion #stil #Helse #velvære #akrylnegler

-Randi Annette-

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg