Jeg utfordrer deg. Tør du?

Tidligere denne uken kunne dere lese dette innlegget som handlet om det å tørre, det å utfordre seg selv for å utvikle seg. Det er jo i grunn bare lurt og veldig nyttig. I så fall så opplever jeg mye bra med det å prøve nye ting. Det verste som skjer er at man feiler gang på gang, men at man lærer små ting som kan løse alt. Mitt motto når det kommer til nye ting er ganske enkelt:

 

 

Det har jeg aldri prøvd før, så det klarer jeg helt sikkert.

 

 

Og det samme tenkte jeg da jeg ville prøve en vri når det kom til pushups. For deg som sliter med å ta en vanlig pushups, ta på knærne. Gjør noen hver dag eller flere ganger i uken. Det er en start. Bruk mitt motto og jeg vil garantere at du får til mye med riktig tankegang.

 

 

Klærne er sponset av Brazfit. Videoen finner dere også på min instagramkonto.

 

video:xiaoyingvideo1470896467098

 

 

 

Jeg blir selv veldig inspirert av andre som er like glad i å bruke tiden på trening som meg selv. Det er så kjekt å bli inspirert av andre, og ikke minst få høre at de blir inspirert av meg. Jeg prøver så godt jeg kan å gi motivasjon og inspirere mine lesere. Det virker som det fungerer veldig bra også. Noe jeg synes er veldig gøy.

 

Synes du videoen av øvelsen jeg la ved dette innlegget var veldig rar? Selv så følte jeg meg som en idiot, da jeg aldri har gjort denne øvelsen før. Men, den var skikkelig tung og jeg kan se at kjernen min ikke er helt stabil. Men, da har jeg noe å jobbe med. Noe som aldri er feil.

 

Snart skal jeg på jobb og deretter i en 30 årsdag. Håper dere får en fin dag, og husk at dere gjerne må tagge meg på instagram dersom dere prøver øvelser dere vil jeg skal se. Hashtag, #fitmedrandiae og dere finner meg ved å søke opp @randiae.

 

 

Ha en fantastisk lørdag.

 

#Trening #Fitness #treningsvideo #video #brazfit #treningsklær #lørdag #Helg #utfordring #inspirasjon #helse #Trondheim #instagram

-Randi Annette-

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg