Magisk med flotte negler. Novus Velvære.

Skjønnheten kommer innenfra – sies det. Og riktig er det helt sikkert også. Men, det å pynte seg litt utenpå for å føle seg bedre har aldri vært feil. Hår, hud og negler er noe jeg selv synes er veldig viktig. For er noe av det mindre pent, ja da føler jeg meg ikke noe særlig bra. På fredag denne uken var jeg hos Novus Velvære der jeg fikk tatt etterveksten på neglene mine og ikke minst et nytt designe. Nå har jeg lik farge på alle neglene og de ser veldig naturlig ut. Det er en del glitter, men akkurat passe – synes jeg.

 

Sponset innlegg.

 

 

 

 

 

 

 

Her ser dere ventegruppen på salongen. Det er slettes ikke feil å komme litt før timen for da er det bare å slappe av litt med en kopp kaffe.

 


 

 

 

 

Daim hadde de også i ventegruppen, men jeg nøyet meg med et bildet av de.

 

 

Etter seks uker var det veldig på tide med nytt påfyll. Så nå skal jeg forhåpentligvis fått gjort noe med de om fire uker. Men, før den tid skal jeg bare nye tiden med de jeg har. Det er så kjekt å slippe det med å legge på lakk og stelle de selv. Neglene er mine da mine har vokst såpass mye selv. Det føles også veldig godt.

Harald Hårfagres gate 9 , 7041 Trondheim finner dere Novus Velvære.Og nummeret du kan ringe eller sende melding til for å sette opp time er: 915 16 345.

 

 

Ha en riktig fin søndag.

 

#trend #Mote #shellac #negler #negledesign #nailart #naildesign #neglelakk #DIY #fashion #sti#Helse #velvære #akrylnegler

 

-Randi Annette-

10 kommentarer

Siste innlegg