Innestengt – vanskelig for å puste. Ett blikk – ett bildet.

Hva det gir, hva det betyr eller hva det vil vise. Det er kanskje ikke så viktig.

 

Det er alltid litt gøy å se igjennom mappene mine med de ulike bildene. Det er mye treningsbilder, men også litt ymse. Slik som det jeg nå skal vise dere. Når jeg har litt for lite å gjøre, er det greit å ta frem kameraet og knipse litt bilder. Slik jeg gjorde da jeg tok disse bildene. Bilder som jeg tar når jeg kjeder meg og ikke prøver så hardt, er kanskje de jeg blir mest fornøyd med. Jeg bare leker meg og har prøver ting. Det er da jeg lærer mest også. 

 

Ett blikk – ett bildet.

 

 

Innestengt – vanskelig for å puste.

 

Jeg synes kanskje de er mer kule enn det de kanskje er. Men, jeg synes det er gøy jeg. Det å vise noe jeg holder på med, er ganske tøft i seg selv. Det er alltid noen som dømmer og som mener noe om det jeg gjør, sier, skriver – ja, egentlig det meste. Men, jeg er nå en gang meg og jeg liker å vise meg ifra alle sider. Ikke bare der jeg er selvsikker og flink, men også der jeg kan  utvikle meg og lære mer.

 

Så hva sier du om bildene?

 

#foto #fotoshoot #bildet #blogg #Mote #trend #fashion #kamera #amatørfotograf #fotograf #Modell #model #august #helse #trondheim

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Hva jeg synes om bildene:
      Tøffe
      Fine
      Skummle
      Kalde
      Sterke
      Klaustrofobisk
      Osv.
      Du er utrolig flnk å få frem stemning i bildene dine RA. 👍🏽👍🏽👍🏽

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg