Besøk og hjemmelagd hamburger.

 

Lille lørdag er aldri feil. I dag er jeg så heldig å ha besøk av pappa og da er det klart at jeg må lage god mat. Det ble lagd hjemmelagd hamburger, sett bort ifra brødet. Deilig og frisk salat med sukkerfri brus, men best av alt er hjemmelagd burger. Burgeren inneholdt salt, pepper og litt hvitost. Vi vurderte å grille, men i og med at vi var såpass sulten, bestemte vi oss for å lage det hjemme.

 

Koselig å ha besøk av godeste pappa <3

 

 

 

For min del holdt det med en hamburger. 

 

 

 

Om litt skal jeg på trening. Det ser jeg virkelig fram til. Søndag var sist jeg trente, så det er på tide å få rørt seg litt.

 

Håper dere har hatt en fin dag og at dere er friske og raske.

 

 -Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg