Hårfarging og hårpleie.

Etter en time med styrketrening i åttetiden i dag morges , dro jeg på jobb for å farge håret mitt. Det var skikkelig godt å starte dagen med litt slit, for så å stelle seg litt. Nesten litt godt til å være sant dette. Slite seg ut på trening, for så å sette seg i en stol å bli dullet med. Det eneste jeg gjorde med tanke på håret mitt, var å blande fargen jeg skulle ha. Så fikk min venn, Bjørg ta seg av resten. I og med at lengdene mine må hvile seg litt etter x antall år med masse kjemisk, er jeg nå nødt til å kun farge etterveksten og være flink med å kure det. Det som brytes ned, må bygges opp.

 

Dette håret altså….

 

Det er så godt å ha slike dager med egenpleie. Det skjer ofte når det er litt stress, og det blir kanskje veldig dårlig med det å slappe av og nyte hvert eneste minutt. Men, det er nok mange frisører som kjenner seg igjen i det. Det må gjerne skje når man først har begynt å tenke på det.

 

Målet mitt er å kun farge etterveksten fram til jul så jeg ikke sliter det fullstendig. Og stusse det to ganger til i dette året. Men, som frisør så tenker jeg bare en ting.

 

 Hvem prøver jeg egentlig å lure?! Liksom vente til jul. 

 

 

-Randi Annette-

 

 

4 kommentarer
    1. Henriette Celin: Det frister å legge inn en del lyse striper, men jeg kan ikke. Da må jeg si farvel til nye 10 cm. Har klipt meg ganske ofte og mye i det siste.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg