En gladnyhet for treningsglade folk.

Nå skal jeg ta meg sammen – igjen. Sommeren har vært fin den, og jeg har virkelig koset meg. Det har blitt omtrent tre treningsøkter hver uke, men kostholdet har jeg vært sløv med. Jeg sier jo ikke nei takk til kake, grillmat og en fest. Men, nå skal jeg ta meg sammen. Det viktigste for meg er å føle meg vel og ha det bra med meg selv, og slik det er nå, så kjenner jeg at jeg må skjerpe meg litt. Jeg konkurrerer kun med meg selv, og jeg tenker kun på en ting, og det er at jeg skal trives med meg selv og ha det bra. Kopp er ikke alt, men jeg for min egen del så vil jeg føle meg vel i de klærne jeg har. Noe jeg ikke gjø nå.

 

Det er kanskje flere enn meg som kjenner på dette og da er det passende med gode tilbud på proteinpulver, måltidserstatter og lignende. Hvis du ikke kjenner deg igjen, så finnes det også noe for vektøkning.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Proteinstore.no gir meg som ambassadør dere en gylden mulighet til å gi dere en rabattkode som gjelder ut september. 20% avslag på alt i hele nettbutikken. For å få den rabatten, skriver dere mitt navn i kommentarfelte, Randi Annette.

 

 

 

Følg meg og bloggen tettere, Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin kveld videre.

 

 

#trening #protein #Helse #treningsklær #Blogg #foto #August #rabatt #fit #fitness #tilbud #hverdag #sommer

-Randi Annette-

 

4 kommentarer
    1. Henriette Celin: Ja, en fin balanse er viktig for meg. Nå har det blitt alt for mye kos. Jeg ser ikke så mye på gamle bilder for tiden, for å si det sånn 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg