Den råeste fotoshooten jeg har hatt noen gang.

Til å være en amatørfotograf, så er jeg skikkelig fornøyd med denne fotoshooten. Det regnet, men det var solbriller, rosa hår, og god stemning. Det ble ikke helt som forventet, da jeg kun skulle ta et resultat av håret hennes. Men, når jeg tar i kameraet og jeg ser for meg ulike bilder, da kan ingen stoppe meg. Jeg fikk henne med meg bort til en trapp og knipset litt. Hele stilen og alt synes jeg var så perfekt til henne.

I går kunne dere lese dette innlegget der jeg spurte dere om hvilken farge hun hadde fått.

 

ROSA.

 

 

 

Dette er et skum som erstatter sjampo og balsam. Den må brukes på intesitiv farger, som ofte sklir fort utav håret. Håret kan vaskes minimalt da fargepigmentene vil fort skli ut. Så her er redningen dersom du har opplevd at fergen fort sklir ut. 

 

Dette er ikke et sponset innlegg, bare kjekke tips som jeg ønsker å dele med dere.

 

 

 


 

 


 

 

 

Gad demit – jeg er fornøyd.

 

 

Følg meg og bloggen tettere, Instagram: @Randiae

Bloggside: https://www.facebook.com/randiannette.blogg.no/

 

Ha en super fin dag.

 

#intesetiv #color #intesetivcolor #rosa #rosahår #joico #hår #mote #trend #fashion #stil #foto #Fotoshoot #photo #Photoshoot #frisør #modell #model

 

-Randi Annette-
 

4 kommentarer
    1. Henriette Celin: Tusen takk 😀 Jeg er så fornøyd. 5 timer tok det å få denne fargen. Med virketiden da. Det kreves masse, men så utrolig gøy det var 😀 Noe annet enn å jobbe med grå/kalde toner. Og brune/sorte. Gøy med rosa 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg