Storbyferie. Men, hvilken by?

God kveld kjære lesere. Det går i ett om dagen i disse studietider så det er ikke så lett å planlegge denne bloggingen like godt nå som før. I tillegg har jeg besøk av kjæresten min i noen dager, så det er nok å bruke tiden på.

 

Med en forkjølet kjæreste på besøk er det vanskelig å bli fort frisk og rask. Det er så kjipt. I natt slet jeg i tillegg med å få sove. Jeg var våken fra klokken ett i natt til halv fem. Jeg følte meg sulten og absolutt ikke noe trøtt. Det endte opp med å spise en yoghurt og drikke masse vann. Jeg fant også fram øreproppene mine så jeg skulle sovne lettere – noe som fungerte kjempe bra.

 

Mimrer litt med disse bildene fra da jeg var i København…

 

 

Og grunnen til at jeg ser på bilder fra København er at jeg tenker å reise vekk noen dager til en storby med kjæresten min. Hvilken storby vil du anbefale et kjærestepar?

 

 

 

Ønsker dere fortsatt en magisk kveld.

 

-Randi Annette-

9 kommentarer

Siste innlegg