Jeg er i bladet Shapeup.

Det er nå nesten ett år siden sist jeg var med i Shapeup, og nå var jeg så heldig å få være med igjen. Sist gang var i oktober, men da var det uheldigvis en trykkfeil. Det var bildet av meg, men da med feil navn og tekst. Denne gang ble alt riktig, og det var gøy å få være en av de som fikk komme på trykk.  Et lite bildet og liten tekst – men så utrolig gøy.

 

Dette er August utgaven.

 

Jeg fikk kjæresten min til å kjøpe dette bladet på Frøya fordi jeg kunne ikke finne det i noen butikker i Trondheim. Jeg så i tre ulike butikker, men uten hell.

 

August er vi nå ferdig med, men for meg så har bladet uansett masse bra innhold. Alt ifra gode treningstips til gode oppskrifter på mat, som jeg selv også deler med dere igjennom denne bloggen.

 

 

 

Klærne jeg har på bildet er sponset av Brazfit.

 

Elektrisk. Den sangen er jo litt fengende. Eller hva sier du?

 

 

#shapeup #blad #Magasin #reise #helg #mote #helse #mat #sunn #inspirasjon #blogg #matblogg #motivasjon #foto #sponset #reklame #intervju #Treningsblogg
 

-Randi Annette-

5 kommentarer

Siste innlegg