Det sprekeste jeg har gjort denne uka.

Nå var det på tide å skryte litt igjen. jeg har jo vært mega rolig denne uka med tanke på trening, og det med god samvittighet, forsåvidt. Helsa kommer først også med tanke på å ta det litt rolig når kroppen sier ifra. Det er vel en uke siden jeg var skikkelig syk og kvalm, og jeg har trengt noen dager å komme meg på.

 

 

 

En uke senere er jeg i kjempe form og det er utrolig godt. For når jeg er hjemme på Mausund er det en ting jeg setter stor pris på. Eller det er mye jeg setter pris på, men det jeg liker ekstra godt, det er å gå tur. For det er noe jeg ikke orker tanken på når jeg er i Trondheim. Det er sikkert fint i marka, men ingen har greid å lure meg med på en tur så langt, så da nøyer jeg meg med fine turer her på øya.

 

Treningssenteret fanger meg i Trondheim, de rolige omgivelsene her ute får meg lyst til å gå tur.

 


 

 

Holmer, skjær og sjø. Det er det som gjør det så vakkert her ute. Lite trafikk, null eksos og masse idyll.

 

 

 

Det blåser litt, men da er det ekstra godt å krype oppi sofaen. Ellers ønsker jeg dere en flott kveld videre. 

 

Nyt.

 

-Randi Annette-

6 kommentarer

Siste innlegg