Mitt innlegg er postet på Klikk.no – kvinneguiden.

I går fikk jeg en hyggelig melding ifra en venninne der hun kunne vise meg linken til mitt innlegg som har blitt postet på Klikk.no. Jeg var en av ti som fikk mitt innlegg postet der, og jeg visste det skulle skje, men ikke helt når. Jeg er veldig fornøyd selv med teksten min og ikke minst mitt budskap.

 

JEG ER FINALIST I SKRIVEKONKURRANSEN «MATRO»

 

Les hele innlegget mitt her. 

 

 

 

 

Denne teksten skrev jeg også her på bloggen for en god stund tilbake, men jeg endret litt på den og gikk litt mer i dybden slik dere kan se når dere leser hele innlegget mitt på Klikk.no.
 

 

 

 

Først i bladet Shapeup, og nå på Klikk.no. Det er kjempe gøy.

 

 

Det er flott at enkelte ting kommer fram i lyset, og at jeg som blogger kan få lov til å bidra med at kanskje flere omstiller seg. Og at ikke alt trenger å være slik man regner med at samfunnet ønsker det. Så, gi mer faen.

 

 

#kvinneguiden #shapeup #media #tekst #Blogg #blogger #samfunn #Helse #Kropp #sunnhet #sunn #idol #hverdag #onsdag #mat #inspirasjon #motivasjon #fitness #fit #kropp #hysteri #kroppspress

 

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg