Om gårsdagen og konsert.

Nå skal dere får høre hva jeg gjorde i går. Dagen besto ikke bare av trening og jobb, men også en konsert. Det var skikkelig bra, faktisk. Papa Sierra. Jeg ante ingenting om dette bandet og hadde ikke hørt en eneste sang fra før av, men de lagde god stemning. Jeg ble med to ifra jobb i og med at jeg ble invitert, og jeg hadde jo ingenting å tape på det. Jeg er jo super svak når det kommer til trommer og gitar. Så da ble jeg solgt bare av den grunn. Jeg hørte ikke så mange sanger, kanskje fire – fem, fordi jeg måtte være opplagt til i dag. Det å gå på konsert ga virkelig mersmak. For det var ganske kult.

 

Det var ikke slik jeg gikk på konserten i går, men dette er ifra en annen gang jeg var ute med de fra jobben.

 

 

Jeg har jo sagt til de aller fleste av mine venner at jeg er og forblir mye opptatt nå når jeg studerer, så jeg er nødt til å si nei en del. Men, det jeg ikke fikk gjort i går kveld, gjorde jeg nå i dag tidlig. Straffen var å stå opp en time tidligere, og sånn måtte det bli. Det er og forblir 24 timer i døgnet, og det er det ikke noe å gjøre med. Jeg er bedt på fest i kveld også, men jeg får se hvordan det blir. 

 

Håper dere får en fin lørdag. Selv skal jeg på jobb og gjøre folk hårfine. 

 

G O D  L Ø R D A G.

 

 

#papasierra #konsert #trondheim #uteliv #sosial #venner #musikk #livet #gøy #lørdag #helg #helse #jobb

-Randi Annette-

 

2 kommentarer
    1. Elsker frisyren, og for en fin kjole 😀
      Alltid kjekt med konsert der artisten/artistene lager god stemning. Du må kose deg på fest om det blir, eller hva enn du måtte finne på (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg