Lørdagskveld. I just love you.

Du kjære lørdagskveld. Nå sitter jeg godt plantet i sofaen i to pledd, en bolle med popcorn og film. Dette kaller jeg en god lørdagskveld. Det ble nemlig overtid på jobb i dag, og jeg var på jobb i over åtte timer i dag. verdt det, da det var et stort prosjekt som endte i skikkelig stor suksess.

Hadde sikkert vært gøy med en fest også, men det fristet rett og slett bare å campe på sofaen i kveld.

 

 

Med litt for brent popcorn, så klager ikke jeg. Det er ikke så ofte jeg lager meg det, så jeg er litt unnskyldt. 

 

Ahh…. lørdagskveld. I just love you.

 

 

-Randi Annette- 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg